W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Uniwersytet Szczeciński

al. Papieża Jana Pawła II 22a

70-453 Szczecin

rektorat@usz.edu.pl


Tel.: +48 91 444 1172
Fax: +48 91 444 1174

Specjalista – obsługa punktu kancelaryjnego


Uniwersytet Szczeciński poszukuje kandydata do pracy na stanowisko:

Specjalista – obsługa punktu kancelaryjnego

 

Nazwa stanowiska: specjalista - stanowisko pracy związane z obsługą punktu kancelaryjnego

Liczba osób: 1 osoba

Wymiar: 1 etat

Zatrudnienie: umowa o pracę

Termin składania podań: 05 października 2022 r.

Miejsce wykonywania pracy: Szczecin, ul. Wąska 13

 

Wymagania:

-       wykształcenie wyższe, staż pracy: 4 lata

-       dobra znajomość języka angielskiego,

-       umiejętności obsługi programów pakietu Office,

-       umiejętność obsługi urządzeń biurowych,

-       odpowiedzialność, dokładność oraz skrupulatność,

-       bardzo dobra organizacja pracy własnej,

-       umiejętność komunikacji i współpracy,

-       zaangażowanie i inicjatywa własna w działaniu.

 

Zakres czynności pracownika obsługującego punkt kancelaryjny:

- rejestracja dokumentacji w systemie Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją dla jednostek Uniwersytetu Szczecińskiego,

- rozdzielanie dokumentacji według właściwości w systemie EZD i tradycyjnie,

- współpraca z Kancelarią Ogólną w zakresie postępowania z przesyłkami wpływającymi oraz korespondencją wychodzącą,

- przekazywanie dokumentacji nieelektronicznej do składu chronologicznego Kancelarii Ogólnej,

- zgłaszanie koordynatorom EZD awarii systemu lub nieprawidłowości jego funkcjonowania,

- informowanie koordynatorów EZD o wszelkich nieprawidłowościach i problemach związanych z wykonywaniem czynności kancelaryjnych i dokumentowaniem przebiegu załatwianych spraw,

- dbanie o wyposażenie punktu kancelaryjnego.

 

Wymagane dokumenty:

-       CV,

-       list motywacyjny,

-       kopie/skany dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje zawodowe,

-       kopie/skany innych dokumentów o posiadanych umiejętnościach,

-       zgoda kandydata na przetwarzanie przez Uniwersytet Szczeciński danych osobowych związanych z przeprowadzanym naborem na stanowisko starszego referenta o złożoną na formularzu dostępnym do pobrania pod linkiem: http://dso.usz.edu.pl/druki/Rodo - kandydat do pracy - zgoda na przetwarzanie danych osobowych i klauzula informacyjna.

 

Oferty prosimy składać:

drogą elektroniczną na adres e-mail: adrian.nowak@usz.edu.pl (w tytule wiadomości e-mail prosimy wpisać: praca – punkt kancelaryjny) w nieprzekraczalnym terminie do dnia

05 października 2022 r.

Bliższe informacje dotyczące w/w naboru można uzyskać pod nr telefonu: 91 444 1500

 

Uczelnia zastrzega sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.

 

Tag

Powiadom znajomego