W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Uniwersytet Szczeciński

al. Papieża Jana Pawła II 22a

70-453 Szczecin

rektorat@usz.edu.pl


Tel.: +48 91 444 1172
Fax: +48 91 444 1174

Starszy referent w Sekcji ds. Studenckich Wydziału Prawa i Administracji

Postępowanie zakończono
Wynik: nie wybrano kandydata

 

 

Starszy referent w Sekcji ds. Studenckich Wydziału Prawa i Administracji

  

Niezbędne wymagania minimalne:

-        wykształcenie wyższe;

-        komunikatywna znajomość języka obcego (preferowana znajomość języka angielskiego);

-        dobra znajomość obsługi komputera oraz programów pakietu MS Office;

-        umiejętność pracy z wykorzystaniem systemów informatycznych;

-        umiejętność obsługi urządzeń biurowych;

-        bardzo dobra organizacja pracy własnej;

-        wysokie umiejętności interpersonalne.

 
 

Wymagania dodatkowe:

-        doświadczenie w pracy związane z obsługą interesantów;

-        samodzielność i dokładność w działaniu;

-        odpowiedzialność za powierzone zadania;

-        umiejętność pracy pod presją czasu;

-        umiejętność komunikacji i współpracy;

-        zaangażowanie i inicjatywa własna w działaniu.

 
 

Wymagane dokumenty:

-        CV;

-        list motywacyjny;

-        kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;

-        kopie dokumentów o posiadanych umiejętnościach, uprawnieniach i kwalifikacjach;

-        zgoda kandydata na przetwarzanie przez Uniwersytet Szczeciński danych osobowych, związanych z przeprowadzanym naborem na stanowisko starszego referenta w Sekcji ds. Studenckich złożoną na formularzu dostępnym do pobrania pod linkiem: http://dso.usz.edu.pl/wp-content/uploads/RODO-kandydat-do-pracy-zgoda-i-klauzula-informacyjna.docx

 
 

Do głównych zadań pracownika będzie należało wykonywanie następujących obowiązków:

1.       Współpraca z Prodziekanem ds. Studenckich;

2.       Obsługa właściwego systemu informatycznego i platformy studenckiej;

3.       Obsługa administracyjna studentów studiów stacjonarnych oraz niestacjonarnych 

I stopnia, II stopnia oraz jednolitych studiów magisterskich, w szczególności:

a)       bieżąca obsługa studentów,

b)      prowadzenie ewidencji studentów,

c)       prowadzenie dokumentacji związanej z przebiegiem studiów,

d)      przygotowanie, ewidencja i wydawanie studentom legitymacji, zaświadczeń oraz dyplomów ukończenia studiów;

e)       przygotowanie i koordynowanie procedury związanej z ukończeniem studiów (w tym wydruk dyplomów, suplementów, odpisów w języku obcym),

f)       realizacja zagadnień związanych z obowiązkowymi ubezpieczeniami studentów (ZUS), 

g)      obsługa formalna praktyk programowych (wystawianie skierowań, przyjmowanie opinii)

h)      opiniowanie i przekazywanie do rozpatrzenia Prodziekanowi ds. Studenckich podań studentów,

i)        prowadzenie spraw związanych z krajową wymianą studencką,

j)        wsparcie obsługi studentów z wymiany międzynarodowej (np. Program Erasmus+),

4.       Wspieranie prac Wydziałowej Komisji Rekrutacyjnej;

5.       Ewidencja i rozliczanie druków ścisłego zarachowania;

6.       Archiwizacja dokumentacji;

7.       Współpraca z pozostałymi stanowiskami sekcji ds. studenckich w zakresie wykonywanych przez sekcję zadań;

8.       Wykonywanie innych zadań zleconych przez kierownika sekcji (dziekanatu).

 

Powyższe dokumenty rekrutacyjne należy składać na adres e-mail: henryka.kosciow@usz.edu.pl w terminie do dnia 21 listopada 2022 roku z dopiskiem w temacie wiadomości mailowej: 
„Nabór - starszy referent w Sekcji ds. Studenckich ". 
Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami.

Tag

Powiadom znajomego