W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Uniwersytet Szczeciński

al. Papieża Jana Pawła II 22a

70-453 Szczecin

rektorat@usz.edu.pl


Tel.: +48 91 444 1172
Fax: +48 91 444 1174

Samodzielny referent w Sekcji ds. nauki Instytutu Filozofii i Kognitywistyki, Instytutu Historycznego, Instytutu Językoznawstwa, Instytutu Literatury i Nowych Mediów

Uniwersytet Szczeciński zatrudni pracownika na stanowisko: samodzielny referent w Sekcji ds. nauki Instytutu Filozofii i Kognitywistyki, Instytutu Historycznego, Instytutu Językoznawstwa, Instytutu Literatury i Nowych Mediów

Miejsce pracy: Sekcja ds. nauki Instytutu Filozofii i Kognitywistyki, Instytutu Historycznego, Instytutu Językoznawstwa, Instytutu Literatury i Nowych Mediów , ul. Krakowska 71-79, Szczecin.



Wymagania wobec kandydata:

•          wykształcenie wyższe;

•          staż pracy min. 3 lata;

•          dobra znajomość obsługi komputera i sprawne posługiwanie się pakietem MS Office;

•          umiejętność pracy z wykorzystaniem systemów informatycznych;

•          swobodne posługiwanie się urządzeniami biurowymi;

•          samodzielność oraz bardzo dobra organizacja pracy własnej;

•          odpowiedzialność za powierzone zadania i dokładność w ich wykonywaniu;

•          wysokie umiejętności interpersonalne;

•          otwartość na uczenie się nowych zagadnień i narzędzi, w tym systemów informatycznych;

•          umiejętność pracy pod presją czasu;

•          mile widziana znajomość języka angielskiego.



Do podstawowych obowiązków pracownika należeć będzie:

1.        Obsługa administracyjna Dyrektorki Instytutu Historycznego, w szczególności:

•    prowadzenie bieżących spraw, w tym spraw kancelaryjnych,

•    prowadzenie spraw związanych ze stażami naukowymi,

•    sporządzanie planu urlopów pracowników instytutu,

•    przekazywanie pracownikom instytutu wewnętrznych aktów prawnych uchwalonych przez organy uczelni, wydziału, instytutu,

•    wsparcie przy organizacji i obsłudze uroczystości, sesji, seminariów, konferencji i zjazdów naukowych;

•    prowadzenie ewidencji badań okresowych, przygotowanie skierowań na badania lekarskie,

2.        Wsparcie w zadaniach organizacyjnych Dyrektorki Instytutu Historycznego, w szczególności:

•     pomoc w tworzeniu programów badań naukowych, w tym projektów planów naukowych i wydawniczych,

•     przygotowywanie sprawozdań z zakresu działalności naukowej instytutu (instytutów) albo wydziału utworzonego na zasadach określonych w § 36 ust. 3 i 3a Statutu (m.in. dotyczących realizowanych oraz zrealizowanych tematów badawczych, planowanych oraz zorganizowanych konferencji, sympozjów i seminariów naukowych, opublikowanych publikacji przez pracowników instytutu, • przygotowywanie materiałów na potrzeby dokonania okresowej oceny nauczycieli akademickich, • przygotowywanie dokumentacji związanej z konkursami na stanowiska nauczycieli akademickich, obsługa administracyjna pracy komisji konkursowych,

•     kompletowanie oświadczeń ewaluacyjnych pracowników instytutu wymaganych obowiązującymi przepisami prawa oraz ich przekazywanie do Biura ds. Ewaluacji i Monitoringu Naukowego, • w obsłudze wniosków o przyznanie dodatkowego wynagrodzenia za wybitne publikacje naukowe składanych przez pracowników instytutu,

3.        Wsparcie administracyjne pracowników Instytutu Historycznego, w szczególności:

•    w obsłudze systemów informatycznych (Baza Publikacji Pracowników US, Baza Osiągnięć Pracowników, Polska Bibliografia Naukowa),

•    w obsłudze indywidualnych planów rozwoju pracownika;

4.       Obsługa administracyjna wniosków o medale, nagrody ministra właściwego ds. szkolnictwa wyższego i nauki, nagrody Prezesa Rady Ministrów, nagrody rektora składanych przez pracowników instytutu;

5.       Obsługa baz i systemów informatycznych wymaganych przepisami prawa oraz wewnętrznymi regulacjami Uczelni.

6.       Zastępowanie współpracowników w razie ich nieobecności.



Wymagane dokumenty:

•         życiorys;

•         list motywacyjny;

•         kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie;

•         kopie dokumentów o posiadanych umiejętnościach, uprawnieniach i kwalifikacjach;

•         zgoda kandydata na przetwarzanie przez Uniwersytet Szczeciński danych osobowych związanych z przeprowadzanym naborem na stanowisko samodzielnego referenta w Sekcji ds. Nauki złożoną na formularzu dostępnym do pobrania na stronie: https://dso.usz.edu.pl/druki/ pod linkiem: RODO — kandydat do pracy - zgoda na przetwarzanie danych osobowych i klauzula informacyjna.

Dokumenty należy składać na adres e-mail: sn.hum@usz.edu.pl w terminie do 21 kwietnia 2023 r. z dopiskiem w temacie wiadomości mailowej: „konkurs - samodzielny referent w Sekcji ds. nauki". Zgłoszenia niekompletne, niespełniające warunków formalnych oraz przekazane po terminie nie podlegają rozpatrzeniu.

Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami lub zamknięcie konkursu bez wyłonienia kandydata.

Tag

Powiadom znajomego