Uniwersytet Szczeciński zatrudni: Konserwatora ds. elektrycznych

Do głównych zadań pracownika będzie należało wykonywanie następujących obowiązków:
1. Utrzymywanie w stałej sprawności instalacji elektrycznej i osprzętu na obiektach Uniwersytetu Szczecińskiego w tym m.in.:
a) kontrola doraźna rozdzielni głównej niskiego napięcia;
b) konserwacja tablic elektrycznych;
c) wymiana źródeł światła;
d) demontaż, montaż i naprawa opraw;
e) naprawa instalacji i częściowa jej wymiana;
f) wymiana zużytego osprzętu elektrycznego;
g) kontrola zasilania instalacji elektrycznej systemów wentylacji i klimatyzacji.
2. Rozbudowa i modernizacja rozdzielni elektrycznych.
3. Montaż oświetlenia okolicznościowego.
4. Okresowe przeglądy oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego w budynkach.
5. Utrzymywanie opisów technicznych urządzeń w należytym stanie.
6. Wykonywanie prac załadunkowo – przeładunkowych i transportowych, w tym przemieszczanie mebli w obrębie obiektów;
7. Wykonywanie prac fachowo i terminowo oraz zgodnie z podanym zakresem robót i zaleceniami przez Mistrza.
8. Po zakończonej pracy zgłaszanie stanu realizacji zlecenia Koordynatorowi.
9. Właściwe zużywanie części zamiennych i materiałów pobranych w celu wykonywania prac konserwacyjnych oraz dbałość o powierzony sprzęt.
10. Zgłaszanie Koordynatorowi wszelkiego rodzaju spostrzeżonych braków i uszkodzeń.
11. Dbałość o czystość, ład i porządek w miejscu prowadzony prac.
12. Przestrzeganie regulacji w zakresie odzieży roboczej i służbowej.
13. Przestrzeganie ustalonych norm zachowania.
14. Wykonywanie innych czynności zleconych przez bezpośredniego i pośredniego przełożonego niebędących w sprzeczności z zajmowanym stanowiskiem i ogólnie przyjętymi zasadami.

Warunki pracy na danym stanowisku:
Samodzielność, dobra organizacja, umiejętność wykonywania zadań pod presją czasu, rzetelność, sumienność i odpowiedzialność za powierzone zadania.

Niezbędne wymagania:
1. Obywatelstwo polskie.
2. Wykształcenie zawodowe lub techniczne.
3. Znajomość obsługi urządzeń biurowych oraz komputera.
4. Zaświadczenie kwalifikacyjne E oraz D.
5. Kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw publicznych.
6. Staż pracy min. 2 lata.
7. Kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Wymagania dodatkowe:
1. Praktyka na podobnym stanowisku.

Wymagane dokumenty:
1. CV.
2. List motywacyjny.
3.Kopie/skany dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje zawodowe.
4. Kopie/skany innych dokumentów o posiadanych umiejętnościach.
5. zgoda kandydata na przetwarzanie przez Uniwersytet Szczeciński danych osobowych związanych z przeprowadzanym naborem na stanowisko konserwatora ds. elektrycznych, złożoną na formularzu dostępnym do pobrania pod linkiem: Rodo – kandydat do pracy – zgoda na przetwarzanie danych osobowych i klauzula informacyjna.

Podane drogą elektroniczną należy składać na adres: sekretariat.kanclerza@usz.edu.pl (w tytule maila prosimy wpisać: PRACA - Konserwator ds. elektrycznych w terminie do dnia 24.09.2021 r.