Uniwersytet Szczeciński zatrudni pracownika na stanowisko: Samodzielny referent w Sekcji ds. nauki

Wymiar:
1 etat

Zatrudnienie:
umowa o pracę

Termin składania podań:
06.09.2024 r.

Miejsce pracy: Sekcja ds. nauki Instytutu Filozofii i Kognitywistyki, Instytutu Historycznego, Instytutu Językoznawstwa, Instytutu Literatury i Nowych Mediów Uniwersytetu Szczecińskiego, al. Piastów 40b, 71-065 Szczecin,

tel.: 91 444 27 04

Wymagania wobec kandydata:

  1. wykształcenie wyższe;
  2. staż pracy 3 lata;
  3. dobra znajomość obsługi komputera i sprawne posługiwanie się pakietem MS Office;
  4. umiejętność pracy z wykorzystaniem systemów informatycznych;
  5. swobodne posługiwanie się urządzeniami biurowymi;
  6. samodzielność oraz bardzo dobra organizacja pracy własnej;
  7. odpowiedzialność za powierzone zadania i dokładność w ich wykonywaniu;
  8. wysokie umiejętności interpersonalne;
  9. otwartość na uczenie się nowych zagadnień i narzędzi, w tym systemów informatycznych;
  10. umiejętność pracy pod presją czasu;
  11. znajomość języka angielskiego.

Do podstawowych obowiązków pracownika należeć będzie:

  1. obsługa administracyjna postępowań w sprawie o nadanie stopni naukowych, w szczególności:
  2. prowadzenie spraw i dokumentacji związanej z postępowaniami w sprawie nadania stopnia naukowego doktora i doktora habilitowanego,
  3. wprowadzanie informacji i aktów prawnych wymaganych przez odrębne przepisy do właściwych systemów teleinformatycznych;
  4. obsługa administracyjna postępowań związanych z nostryfikacją stopni naukowych nadanych za granicą;
  5. obsługa administracyjna postępowań związanych z nadaniem tytułu doktora honoris causa oraz uroczystego odnowienia doktoratu;
  6. obsługa administracyjna przewodniczących rad naukowych instytutów oraz posiedzeń rad naukowych instytutów, w szczególności:
  7. przyjmowanie wniosków od pracowników kierowanych do rady naukowej instytutu,
  8. przygotowanie materiałów, w tym projektów uchwał,
  9. sporządzanie protokołów z posiedzeń,
  10. prowadzenie dokumentacji;
  11. przygotowywanie projektów uchwał na posiedzenia rad naukowych instytutów;
  12. obsługa baz i systemów informatycznych wymaganych przepisami prawa oraz wewnętrznymi regulacjami Uczelni;
  13. umieszczanie w Biuletynie Informacji Publicznej wewnętrznych aktów prawnych instytutu;
  14. wykonywanie obowiązków wynikających z Regulaminu pracy oraz innych wewnętrznych aktów prawnych;
  15. wykonywanie innych czynności związanych z zajmowanym stanowiskiem;
  16. wykonywanie innych czynności zleconych przez kierownika;
  17. zastępowanie współpracowników w razie ich nieobecności.

Wymagane dokumenty:

  1. życiorys;
  2. list motywacyjny;
  3. kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie;
  4. kopie dokumentów o posiadanych umiejętnościach, uprawnieniach i kwalifikacjach;
  5. zgoda kandydata na przetwarzanie przez Uniwersytet Szczeciński danych osobowych związanych z przeprowadzanym naborem na stanowisko samodzielnego referenta w Sekcji ds. Nauki złożoną na formularzu dostępnym do pobrania na stronie: https://dso.usz.edu.pl/druki/ pod linkiem: RODO — kandydat do pracy – zgoda na przetwarzanie danych osobowych i klauzula informacyjna.

Dokumenty należy składać na adres e-mail: sn.hum@usz.edu.pl w terminie do 06 września 2024 r. z dopiskiem w temacie wiadomości mailowej: „konkurs – samodzielny referent".

Zgłoszenia niekompletne, niespełniające warunków formalnych oraz przekazane po terminie nie podlegają rozpatrzeniu.

Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami lub zamknięcie konkursu bez wyłonienia kandydata.