Specjalista w Sekcji ds. Nauki Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Szczecińskiego
Uniwersytet Szczeciński zatrudni: Specjalistę w Sekcji ds. Nauki Wydziału Prawa i Administracji
Liczba stanowisk: 1
Wymiar: 1 etat
Zatrudnienie: umowa o pracę
Termin składania podań: 26.11.2024 r.
Niezbędne wymagania minimalne:
- wykształcenie wyższe magisterskie;
- staż pracy minimum 4 lata w administracji;
- komunikatywna znajomość języka obcego (preferowana znajomość języka angielskiego);
- dobra znajomość obsługi komputera oraz programów pakietu MS Office;
- umiejętność pracy z wykorzystaniem systemów informatycznych;
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
- bardzo dobra organizacja pracy własnej;
- wysokie umiejętności interpersonalne.
Wymagania dodatkowe:
- samodzielność i dokładność w działaniu;
- odpowiedzialność za powierzone zadania;
- umiejętność pracy pod presją czasu;
- umiejętność komunikacji i współpracy;
- zaangażowanie i inicjatywa własna w działaniu.
Do głównych zadań pracownika będzie należało wykonywanie następujących obowiązków:
- Współpraca z Dziekanem Wydziału
- Obsługa Sekretariatu Dziekana Wydziału, w tym :
- rejestrowanie przesyłek przychodzących i wychodzących,
- prowadzenie punktu kancelaryjnego z obsługą systemu EZD (Elektronicznego Zarządzania Dokumentacja),
- obsługa telefoniczna – łączenie rozmów, przekierowanie telefonów do właściwych komórek organizacyjnych,
- umawianie spotkań i koordynowanie kalendarza Dziekana Wydziału,
- obsługa gości Dziekana i czuwanie nad niezakłócaniem przebiegu spotkań,
- obsługa interesantów, w tym udzielanie informacji w zakresie: wydarzeń na wydziale, rekrutacji, funkcjonowania kliniki prawa,
- wystawianie i rejestracja delegacji krajowych pracowników,
- wystawianie skierowań na badania okresowe i kontrolne dla pracowników naukowych,
- przygotowywanie planów urlopowych dla pracowników naukowych i ich weryfikacja w ciągu roku,
- przygotowywanie comiesięczne list obecności dla wszystkich sekcji wydziału,
- procedowanie zawierania umów w zakresie wydawania publikacji naukowych,
- przygotowywanie projektów umów, porozumień, zarządzeń,
- prowadzenie rejestru skarg i wniosków,
- prowadzenie dokumentacji szkoły doktorskiej w zakresie dyscypliny nauki prawne oraz Zespołu ds. dyscypliny,
- prowadzenie rejestru wewnętrznych aktów prawnych,
- archiwizacja dokumentacji,
- wykonywanie innych zadań zleconych przez Dziekana Wydziału i Kierownika Sekcji ds. Nauki.
Wymagane dokumenty:
- CV;
- list motywacyjny;
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- kopie dokumentów o posiadanych umiejętnościach, uprawnieniach i kwalifikacjach;
- zgoda kandydata na przetwarzanie przez Uniwersytet Szczeciński danych osobowych, związanych z przeprowadzanym naborem na stanowisko specjalisty w Sekcji ds. Nauki złożona na formularzu dostępnym do pobrania pod linkiem: http://dso.usz.edu.pl/wp-content/uploads/RODO-kandydat-do-pracy-zgoda-i-klauzula-informacyjna.docx
Dokumenty rekrutacyjne należy składać na adres e-mail: henryka.kosciow@usz.edu.pl w terminie do dnia
26 listopada 2024 roku z dopiskiem w temacie wiadomości mailowej: „Nabór - specjalista w Sekcji ds. Nauki ".
Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami.