Inspektor ds. technicznych w branży elektrycznej
Uniwersytet Szczeciński zatrudni: Inspektora ds. technicznych w branży elektrycznej.
Liczba stanowisk: 1
Wymiar: 1 etat
Zatrudnienie: umowa o pracę
Termin składania podań: 11.12.2024 r.
Do głównych zadań pracownika będzie należało wykonywanie następujących obowiązków m.in:
- Organizowanie okresowych przeglądów stanu technicznego budynków, ich instalacji
i urządzeń oraz ustalanie potrzeb remontowych. - Przygotowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej.
- Wykonywanie kosztorysów inwestorskich.
- Sprawowanie Nadzoru Inwestorskiego nad prawidłowym prowadzeniem wykonawstwa
i rozliczanie robót. - Rozliczanie finansowo-rzeczowe prac remontowo-modernizacyjnych obiektów
i urządzeń. - Analiza realizacji planów remontów i konserwacji oraz przekładanie odpowiednich wniosków co do sposobu ich realizacji pod względem jakości i terminowości.
- Nadzór nad realizacją obsługi i konserwacji wykonywanej przez firmy zewnętrzne.
- Weryfikacja rozliczeń wykonawstwa robót.
- Kompletowanie oraz przechowywanie dokumentacji technicznej wszystkich obiektów uczelni.
- Współudział w rozliczaniu inwestycji.
- Rozliczanie i opisywanie faktur.
- Koordynacja prac remontowych prowadzonych na obiektach Uniwersytetu Szczecińskiego.
- Prowadzenie ofertowania na prace niewymagające stosowania procedury zamówień publicznych.
- Kontrola nad realizacją usunięcia wad i usterek wyszczególnionych w protokołach końcowych odbioru robót.
- Współpraca z Kierownikami obiektów.
Warunki pracy na danym stanowisku:
Samodzielność, praca przy komputerze, dobra organizacja, umiejętność wykonywania zadań pod presją czasu, komunikatywność, umiejętność podejmowania prawidłowych działań logistycznych przy współpracy z wykonawcami, rzetelność, sumienność i odpowiedzialność za powierzone zadania.
Niezbędne wymagania:
- Obywatelstwo polskie.
- Wykształcenie wyższe techniczne w zakresie branży elektrycznej.
- Znajomość obsługi urządzeń biurowych oraz komputera.
- Umiejętność tworzenia, edycji i drukowania w programie AutoCad lub innym podobnym.
- Staż pracy min. 2 lata.
- Posiadanie zaświadczenia kwalifikacji D powyżej 1kV
Wymagania dodatkowe:
- Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej.
- Praktyka na podobnym stanowisku.
Wymagane dokumenty:
- CV i list motywacyjny.
- Kopie/skany dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje zawodowe.
- Kopie/skany innych dokumentów o posiadanych umiejętnościach.
- Zgoda kandydata na przetwarzanie przez Uniwersytet Szczeciński danych osobowych związanych z przeprowadzanym naborem na stanowisko Inspektora ds. technicznych
w branży elektrycznej/energetycznej, złożoną na formularzu dostępnym do pobrania pod linkiem: Rodo – kandydat do pracy – zgoda na przetwarzanie danych osobowych i klauzula informacyjna.
Podanie należy składać w terminie do dnia 11.12.2024 r. drogą elektroniczną na adres: kanclerz@usz.edu.pl.