W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Uniwersytet Szczeciński

al. Papieża Jana Pawła II 22a

70-453 Szczecin

rektorat@usz.edu.pl


Tel.: +48 91 444 1172
Fax: +48 91 444 1174

Specjalista w Sekcji ds. Kształcenia

Uniwersytet Szczeciński zatrudni pracownika na stanowisko: specjalisty w Sekcji ds. Kształcenia
Miejsce pracy: Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Szczecińskiego.

 

Do głównych zadań pracownika będzie należało wykonywanie następujących obowiązków:

 

Główne zadania:

  1. Współpraca z Prodziekanem ds. Kształcenia.
  2. Współpraca z Kierownikiem, Zastępcą Kierownika oraz opiekunami Kliniki Prawa.
  3. Kancelaryjno-biurowa obsługa Kliniki Prawa , w szczególności:
  4. udzielanie informacji o prowadzonej działalności Kliniki Prawa,
  5. obsługa strony internetowej,
  6. ustalanie harmonogramu prac Kliniki Prawa.
  7. Wykonywanie innych czynności związanych z planowaniem i organizowaniem kształcenia na Wydziale Prawa i Administracji US, w szczególności:
  8. planowanie i harmonogramowanie zajęć,
  9. przydziały czynności oraz sprawozdanie z wykonanych zajęć,
  10. przeprowadzanie zapisów na przedmioty do wyboru,
  11. sporządzanie i opracowywanie planów pracy na dany rok akademicki,
  12. pomoc w przygotowaniu dokumentacji na potrzeby wizytacji oraz sporządzenia raportu dla Polskiej Komisji Akredytacyjnej.
  13. Współpraca z pozostałymi stanowiskami Sekcji ds. Kształcenia w zakresie wykonywanych przez sekcję zadań.
  14. Obsługa właściwego systemu informatycznego.
  15. Obsługa nauczycieli akademickich.
  16. Zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów i informacji, w tym archiwizacja dokumentacji.
  17. Wykonywanie innych zadań zleconych przez kierownika sekcji.

Niezbędne wymagania minimalne:
- wykształcenie wyższe;
- staż pracy minimum 6 lat, w tym 2 lata na stanowisku związanym z obsługą administracyjną;
- komunikatywna znajomość języka obcego (preferowana znajomość języka angielskiego);
- dobra znajomość obsługi komputera oraz programów pakietu MS Office;
- umiejętność pracy z wykorzystaniem systemów informatycznych;
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
- bardzo dobra organizacja pracy własnej;
- wysokie umiejętności interpersonalne.

Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie w pracy związane z obsługą interesantów;
- samodzielność i dokładność w działaniu;
- odpowiedzialność za powierzone zadania;
- umiejętność pracy pod presją czasu;
- umiejętność komunikacji i współpracy;
- zaangażowanie i inicjatywa własna w działaniu.

Niezbędne dokumenty konkursowe:
- CV;
- list motywacyjny;
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie wyższe;
- kopie dokumentów o posiadanych umiejętnościach, uprawnieniach i kwalifikacjach;
- zgoda kandydata na przetwarzanie przez Uniwersytet Szczeciński danych osobowych związanych z przeprowadzanym naborem na stanowisko specjalisty w Sekcji ds. Kształcenia, złożoną na formularzu dostępnym do pobrania pod linkiem: Rodo – kandydat do pracy – zgoda na przetwarzanie danych osobowych i klauzula      informacyjna .

 

Powyższe dokumenty rekrutacyjne należy składać na adres e-mail: henryka.kosciow@usz.edu.pl
w terminie do dnia 14 maja 2021 r. z dopiskiem w temacie wiadomości mailowej: „Nabór – specjalista Sekcja ds. Kształcenia".

Kontakt telefoniczny: (91) 444-28-26.

 

Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami.

 

Tag

Powiadom znajomego