W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Uniwersytet Szczeciński

al. Papieża Jana Pawła II 22a

70-453 Szczecin

rektorat@usz.edu.pl


Tel.: +48 91 444 1172
Fax: +48 91 444 1174

Specjalista w Sekcji ds. Kształcenia

Wybrany kandydat: Paulina Słaba-Kępa

Uzasadnienie wyboru: Komisja konkursowa w toku przeprowadzonego konkursu wybrała p. Paulinę Słabą-Kępę jako osobę najbardziej kompetentną do realizacji zadań na stanowisku pracy określonym w ogłoszeniu o pracę.

Stanowisko: Specjalista ds. Kształcenia

Miejsce pracy: Wydział Prawa i Administracji

_____________________________________________________________

Uniwersytet Szczeciński zatrudni pracownika na stanowisko: specjalisty w Sekcji ds. Kształcenia

Miejsce pracy: Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Szczecińskiego.

Niezbędne wymagania minimalne:

  • wykształcenie wyższe;
  • staż pracy minimum 6 lat, w tym 2 lata na stanowisku związanym z obsługą administracyjną;
  • komunikatywna znajomość języka obcego (preferowana znajomość języka angielskiego);
  • dobra znajomość obsługi komputera oraz programów pakiem MS Office;
  • umiejętność pracy z wykorzystaniem systemów informatycznych;
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej;
  • wysokie umiejętności interpersonalne.


Wymagania dodatkowe:

  • doświadczenie w pracy związane z obsługą interesantów;
  • samodzielność i dokładność w działaniu;
  • odpowiedzialność za powierzone zadania;
  • umiejętność pracy pod presją czasu;
  • umiejętność komunikacji i współpracy;
  • zaangażowanie i inicjatywa własna w działaniu.


Do głównych zadań pracownika będzie należało wykonywanie następujących obowiązków:

Główne zadania:

1. Współpraca z Prodziekanem ds. Kształcenia.
2. Współpraca z Kierownikiem, Zastępcą Kierownika oraz opiekunami Kliniki Prawa.
3. Kancelaryjno-biurowa obsługa Kliniki Prawa, w szczególności:

    1. dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w Klinice Prawa WPiA US,
    2. obsługa przychodzącej i wychodzącej korespondencji tradycyjnej i elektronicznej oraz połączeń telefonicznych,
    3. prowadzenie bieżącej dokumentacji, a w szczególności prowadzenie wewnętrznego repertorium spraw,
    4. bieżący kontakt z koordynatorami Kliniki Prawa w zakresie nowych spraw,
    5. zakładanie akt spraw,
    6. prowadzenie kalendarza dyżurów wszystkich Sekcji Studenckiej Poradni Prawnej, Poradni ds. Cudzoziemców oraz Poradni ds. Dyskryminacji i Mobbingu,
    7. prowadzenie kalendarza spotkań z Klientami Kliniki Prawa WPiA US,
    8. przygotowywanie raportów i sprawozdań z działalności Kliniki Prawa WPiA US, w tym raportów semestralnych na potrzeby Fundacji Uniwersyteckich Poradni Prawnych,
    9. bieżące prowadzenie, uzupełnianie repertorium oraz innych urządzeń ewidencyjnych, w tym eRepertorium Fundacji Uniwersyteckich Poradni Prawnych,
    10. redagowanie niezbędnych treści na stronę internetową oraz dbałość o aktualność zamieszczonych na niej informacji,
    11. współredagowanie profilu na portalu społecznościowym Facebook,
    12. bieżący kontakt z kierownikiem i koordynatorami Kliniki Prawa WPiA US w sprawach dot. funkcjonowania Kliniki Prawa WPiA US,
    13. redagowanie zleconych dokumentów przez Kierownika i Zastępcę kierownika Kliniki Prawa WPiA US,
    14. prowadzenie archiwum.

4. Wykonywanie innych czynności związanych z planowaniem i organizowaniem kształcenia na Wydziale Prawa i Administracji US, w szczególności:

  1. prowadzenie dokumentacji studiów podyplomowych, szkoleń i kursów,
  2. planowanie i harmonogramowanie zajęć,
  3. przydziały czynności oraz sprawozdanie z wykonanych zajęć,
  4. przeprowadzanie zapisów na przedmioty do wyboru,
  5. sporządzanie i opracowywanie planów pracy na dany rok akademicki,
  6. pomoc w przygotowaniu dokumentacji na potrzeby wizytacji oraz sporządzenia raportu dla Polskiej Komisji Akredytacyjnej.

5. Współpraca z pozostałymi stanowiskami Sekcji ds. Kształcenia w zakresie wykonywanych przez sekcję zadań.
6. Obsługa właściwego systemu informatycznego.
7. Obsługa nauczycieli akademickich.
8. Zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów i informacji, w tym archiwizacja dokumentacji.
9. Wykonywanie innych zadań zleconych przez kierownika sekcji.

Niezbędne dokumenty konkursowe:

  • CV;
  • list motywacyjny;
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie wyższe;
  • kopie dokumentów o posiadanych umiejętnościach, uprawnieniach i kwalifikacjach;
  • zgoda kandydata na przetwarzanie przez Uniwersytet Szczeciński danych osobowych związanych z przeprowadzanym naborem na stanowisko specjalisty w Sekcji ds. Kształcenia, złożoną na formularzu dostępnym do pobrania pod linkiem: Rodo - kandydat do pracy - zgoda na przetwarzanie danych osobowych i klauzula informacyjna.

Powyższe dokumenty rekrutacyjne należy składać na adres e-mail: henryka.kosciow@usz.edu.pl w terminie do dnia 23 lipca 2021 r. z dopiskiem w temacie wiadomości mailowej: „Nabór — specjalista Sekcja ds. Kształcenia”.

Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami.






Tag

Załączniki

Powiadom znajomego