Specjalista w Sekcji ds. Kształcenia
Wybrany kandydat: Paulina Słaba-Kępa
Uzasadnienie wyboru: Komisja konkursowa w toku przeprowadzonego konkursu wybrała p. Paulinę Słabą-Kępę jako osobę najbardziej kompetentną do realizacji zadań na stanowisku pracy określonym w ogłoszeniu o pracę.
Stanowisko: Specjalista ds. Kształcenia
Miejsce pracy: Wydział Prawa i Administracji
_____________________________________________________________
Uniwersytet Szczeciński zatrudni pracownika na stanowisko: specjalisty w Sekcji ds. Kształcenia
Miejsce pracy: Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Szczecińskiego.
Niezbędne wymagania minimalne:
- wykształcenie wyższe;
- staż pracy minimum 6 lat, w tym 2 lata na stanowisku związanym z obsługą administracyjną;
- komunikatywna znajomość języka obcego (preferowana znajomość języka angielskiego);
- dobra znajomość obsługi komputera oraz programów pakiem MS Office;
- umiejętność pracy z wykorzystaniem systemów informatycznych;
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
- bardzo dobra organizacja pracy własnej;
- wysokie umiejętności interpersonalne.
Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie w pracy związane z obsługą interesantów;
- samodzielność i dokładność w działaniu;
- odpowiedzialność za powierzone zadania;
- umiejętność pracy pod presją czasu;
- umiejętność komunikacji i współpracy;
- zaangażowanie i inicjatywa własna w działaniu.
Do głównych zadań pracownika będzie należało wykonywanie następujących obowiązków:
Główne zadania:
1. Współpraca z Prodziekanem ds. Kształcenia.
2. Współpraca z Kierownikiem, Zastępcą Kierownika oraz opiekunami Kliniki Prawa.
3. Kancelaryjno-biurowa obsługa Kliniki Prawa, w szczególności:
-
- dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w Klinice Prawa WPiA US,
- obsługa przychodzącej i wychodzącej korespondencji tradycyjnej i elektronicznej oraz połączeń telefonicznych,
- prowadzenie bieżącej dokumentacji, a w szczególności prowadzenie wewnętrznego repertorium spraw,
- bieżący kontakt z koordynatorami Kliniki Prawa w zakresie nowych spraw,
- zakładanie akt spraw,
- prowadzenie kalendarza dyżurów wszystkich Sekcji Studenckiej Poradni Prawnej, Poradni ds. Cudzoziemców oraz Poradni ds. Dyskryminacji i Mobbingu,
- prowadzenie kalendarza spotkań z Klientami Kliniki Prawa WPiA US,
- przygotowywanie raportów i sprawozdań z działalności Kliniki Prawa WPiA US, w tym raportów semestralnych na potrzeby Fundacji Uniwersyteckich Poradni Prawnych,
- bieżące prowadzenie, uzupełnianie repertorium oraz innych urządzeń ewidencyjnych, w tym eRepertorium Fundacji Uniwersyteckich Poradni Prawnych,
- redagowanie niezbędnych treści na stronę internetową oraz dbałość o aktualność zamieszczonych na niej informacji,
- współredagowanie profilu na portalu społecznościowym Facebook,
- bieżący kontakt z kierownikiem i koordynatorami Kliniki Prawa WPiA US w sprawach dot. funkcjonowania Kliniki Prawa WPiA US,
- redagowanie zleconych dokumentów przez Kierownika i Zastępcę kierownika Kliniki Prawa WPiA US,
- prowadzenie archiwum.
4. Wykonywanie innych czynności związanych z planowaniem i organizowaniem kształcenia na Wydziale Prawa i Administracji US, w szczególności:
- prowadzenie dokumentacji studiów podyplomowych, szkoleń i kursów,
- planowanie i harmonogramowanie zajęć,
- przydziały czynności oraz sprawozdanie z wykonanych zajęć,
- przeprowadzanie zapisów na przedmioty do wyboru,
- sporządzanie i opracowywanie planów pracy na dany rok akademicki,
- pomoc w przygotowaniu dokumentacji na potrzeby wizytacji oraz sporządzenia raportu dla Polskiej Komisji Akredytacyjnej.
5. Współpraca z pozostałymi stanowiskami Sekcji ds. Kształcenia w zakresie wykonywanych przez sekcję zadań.
6. Obsługa właściwego systemu informatycznego.
7. Obsługa nauczycieli akademickich.
8. Zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów i informacji, w tym archiwizacja dokumentacji.
9. Wykonywanie innych zadań zleconych przez kierownika sekcji.
Niezbędne dokumenty konkursowe:
- CV;
- list motywacyjny;
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie wyższe;
- kopie dokumentów o posiadanych umiejętnościach, uprawnieniach i kwalifikacjach;
- zgoda kandydata na przetwarzanie przez Uniwersytet Szczeciński danych osobowych związanych z przeprowadzanym naborem na stanowisko specjalisty w Sekcji ds. Kształcenia, złożoną na formularzu dostępnym do pobrania pod linkiem: Rodo - kandydat do pracy - zgoda na przetwarzanie danych osobowych i klauzula informacyjna.
Powyższe dokumenty rekrutacyjne należy składać na adres e-mail: henryka.kosciow@usz.edu.pl w terminie do dnia 23 lipca 2021 r. z dopiskiem w temacie wiadomości mailowej: „Nabór — specjalista Sekcja ds. Kształcenia”.
Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami.