W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Uniwersytet Szczeciński

al. Papieża Jana Pawła II 22a

70-453 Szczecin

rektorat@usz.edu.pl


Tel.: +48 91 444 1172
Fax: +48 91 444 1174

Samodzielny referent w Sekcji ds. nauki Instytutu Filozofii i Kognitywistyki, Instytutu Historycznego, Instytutu Językoznawstwa, Instytutu Literatury i Nowych Mediów Uniwersytetu Szczecińskiego

Wybrany kandydat: Agnieszka Szulgicz-Noga

 

Uniwersytet Szczeciński zatrudni pracownika na stanowisko: samodzielny referent w Sekcji ds. nauki Instytutu Filozofii i Kognitywistyki, Instytutu Historycznego, Instytutu Językoznawstwa, Instytutu Literatury i Nowych Mediów

Wymiar: 1 etat

Zatrudnienie: umowa o pracę

Termin składania podań: 15.10.2024 r.

Miejsce pracy:  Sekcja ds. nauki Instytutu Filozofii i Kognitywistyki, Instytutu Historycznego, Instytutu Językoznawstwa, Instytutu Literatury i Nowych Mediów, ul. Krakowska 71-79, Szczecin, nr tel. 91 444 27 04

 

Wymagania wobec kandydata:

  1. wykształcenie wyższe;
  2. staż pracy 3 lata;
  3. dobra znajomość obsługi komputera i sprawne posługiwanie się pakietem MS Office;
  4. umiejętność pracy z wykorzystaniem systemów informatycznych;
  5. swobodne posługiwanie się urządzeniami biurowymi;
  6. samodzielność oraz bardzo dobra organizacja pracy własnej;
  7. odpowiedzialność za powierzone zadania i dokładność w ich wykonywaniu;
  8. wysokie umiejętności interpersonalne;
  9. otwartość na uczenie się nowych zagadnień i narzędzi, w tym systemów informatycznych;
  10. umiejętność pracy pod presją czasu;
  11. mile widziana znajomość języka angielskiego.

Do podstawowych obowiązków pracownika należeć będzie:

  1. obsługa administracyjna Dyrektorki Instytutu Historycznego, w szczególności:
  • prowadzenie bieżących spraw, w tym spraw kancelaryjnych;
  • prowadzenie spraw związanych ze stażami naukowymi;
  • sporządzanie planu urlopów pracowników instytutu;
  • przekazywanie pracownikom instytutu wewnętrznych aktów prawnych uchwalonych przez organy uczelni, wydziału, instytutu;
  • wsparcie przy organizacji i obsłudze uroczystości, sesji, seminariów, konferencji i zjazdów naukowych;
  • prowadzenie ewidencji badań okresowych, przygotowanie skierowań na badania lekarskie;
  1. wsparcie w zadaniach organizacyjnych Dyrektorki Instytutu Historycznego, w szczególności:
  • pomoc w tworzeniu programów badań naukowych, w tym projektów planów naukowych i wydawniczych;
  • przygotowywanie sprawozdań z zakresu działalności naukowej instytutu (instytutów) albo wydziału utworzonego na zasadach określonych w § 36 ust. 3 i 3a Statutu (m.in. dotyczących realizowanych oraz zrealizowanych tematów badawczych, planowanych oraz zorganizowanych konferencji;
  • sympozjów i seminariów naukowych, opublikowanych publikacji przez pracowników instytutu;
  • przygotowywanie materiałów na potrzeby dokonania okresowej oceny nauczycieli akademickich;
  • przygotowywanie dokumentacji związanej z konkursami na stanowiska nauczycieli akademickich, obsługa administracyjna pracy komisji konkursowych,
  • kompletowanie oświadczeń ewaluacyjnych pracowników instytutu wymaganych obowiązującymi przepisami prawa oraz ich przekazywanie do Biura ds. Ewaluacji i Monitoringu Naukowego;
  • w obsłudze wniosków o przyznanie dodatkowego wynagrodzenia za wybitne publikacje naukowe składanych przez pracowników instytutu;
  1. wsparcie administracyjne pracowników Instytutu Historycznego, w szczególności:
  • w obsłudze systemów informatycznych (Baza Publikacji Pracowników US, Baza Osiągnięć Pracowników, Polska Bibliografia Naukowa);
  • w obsłudze indywidualnych planów rozwoju pracownika;
  1. obsługa administracyjna wniosków o medale, nagrody ministra właściwego ds. szkolnictwa wyższego i nauki, nagrody Prezesa Rady Ministrów, nagrody rektora składanych przez pracowników instytutu;
  2. obsługa baz i systemów informatycznych wymaganych przepisami prawa oraz wewnętrznymi regulacjami Uczelni;
  3. zastępowanie współpracowników w razie ich nieobecności.

Wymagane dokumenty:

  1. życiorys;
  2. list motywacyjny;
  3. kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie;
  4. kopie dokumentów o posiadanych umiejętnościach, uprawnieniach i kwalifikacjach;
  5. zgoda kandydata na przetwarzanie przez Uniwersytet Szczeciński danych osobowych związanych z przeprowadzanym naborem na stanowisko samodzielnego referenta w Sekcji ds. Nauki złożoną na formularzu dostępnym do pobrania na stronie: https://dso.usz.edu.pl/druki/ pod linkiem: RODO — kandydat do pracy – zgoda na przetwarzanie danych osobowych i klauzula informacyjna.

 

Dokumenty należy składać na adres e-mail: sn.hum@usz.edu.pl w terminie do 15 października 2024 r. z dopiskiem w temacie wiadomości mailowej: „konkurs – samodzielny referent w Sekcji ds. nauki".

Zgłoszenia niekompletne, niespełniające warunków formalnych oraz przekazane po terminie nie podlegają rozpatrzeniu.

Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami lub zamknięcie konkursu bez wyłonienia kandydata.

Tag

Powiadom znajomego