Adiunkt (w zakresie zarządzania kapitałem ludzkim)
Wersja strony w formacie XMLWybrany kandydat | dr Alicja Nerć-Pełka |
---|---|
Uzasadnienie wyboru |
Kandydatka spełnia wszystkie wymagania formalne i merytoryczne określone w warunkach konkursu. Kandydatka posiada odpowiednie wykształcenie kierunkowe, przygotowanie pedagogiczne, legitymuje się stopniem doktora w adekwatnej dyscyplinie. Posiada doświadczenie w pracy nauczyciela akademickiego w wystarczająco długim horyzoncie czasowym, co zaowocowało bogatym dorobkiem publikacyjnym, obejmującym głównie prace z zakresu zarządzania. Kandydatka legitymuje się biegłą znajomością języka angielskiego, potwierdzoną stosownym certyfikatem językowym, posiada także doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych w języku angielskim z zakresu zarządzania. Posiada także bogate doświadczenie w prowadzeniu prac dyplomowych z zakresu zarządzania, organizowaniu konferencji oraz opracowywaniu dokumentacji procesu kształcenia. Komisja konkursowa do przeprowadzenia konkursu na stanowisko adiunkta w Instytucie Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego po zapoznaniu się z dokumentacją kandydatki podjęła uchwałę o przedstawieniu JM Rektorowi US kandydatury dr Alicji Nerć-Pełka do zatrudnienia na stanowisku adiunkta badawczo-dydaktycznego. |
Stanowisko | Adiunkt (w zakresie zarządzania kapitałem ludzkim) |
---|---|
Miejsce pracy | Instytut Zarządzania |
Termin składania ofert | |
Miejsce składania ofert | Uniwersytet Szczeciński -Instytut Zarządzania Sekretariat Główny Agnieszka Drabik ul. Cukrowa 8, pok. 206, 71-004 Szczecin |
Status | rozstrzygnięte |
Rektor Uniwersytetu Szczecińskiego ogłasza konkurs na stanowisko adiunkta (w zakresie zarządzania kapitałem ludzkim) w Instytucie Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego
Stanowisko: adiunkt
Dyscyplina naukowa: nauki ekonomiczne lub nauki o zarządzaniu
Termin składania ofert: 31.01.2022 r.
Ilość wolnych stanowisk: 1
Szczegółowe informacje dotyczące wymagań stawianych kandydatom, wymaganych dokumentów i warunków uczestnictwa w konkursie znajdują się w załączniku.