W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Uniwersytet Szczeciński

al. Papieża Jana Pawła II 22a

70-453 Szczecin

rektorat@usz.edu.pl


Tel.: +48 91 444 1172
Fax: +48 91 444 1174

Zarządzenie nr 127/2022

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
jakiego organu Rektora Uniwersytetu Szczecińskiego
z dnia
w sprawie sprawie powołania Komisji Rektorskiej do spraw systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją w Uniwersytecie Szczecińskim oraz zniesienia doraźnej Komisji Rektorskiej do spraw wdrożenia systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentami w Uniwersytecie Szczecińskim
Status obowiązujące
Uwagi Traci moc zarządzenie nr 158/2020 Rektora Uniwersytetu Szczecińskiego z dnia 20 listopada 2020 r. w sprawie powołania doraźnej Komisji Rektorskiej do spraw wdrożenia systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentami w Uniwersytecie Szczecińskim

Zarządzenie nr 127/2022  Rektora Uniwersytetu Szczecińskiego z dnia 20 września 2022 r. w sprawie powołania Komisji Rektorskiej do spraw systemu  Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją w Uniwersytecie Szczecińskim  oraz zniesienia doraźnej Komisji Rektorskiej do spraw wdrożenia systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentami w Uniwersytecie Szczecińskim

Tag

Załączniki

Powiadom znajomego