W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Uniwersytet Szczeciński

al. Papieża Jana Pawła II 22a

70-453 Szczecin

rektorat@usz.edu.pl


Tel.: +48 91 444 1172
Fax: +48 91 444 1174

Referent w Sekcji ds. Kształcenia

Uniwersytet Szczeciński zatrudni pracownika na stanowisko: referent w Sekcji ds. Kształcenia

Miejsce pracy: Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Szczecińskiego.

 

Do głównych zadań pracownika będzie należało wykonywanie następujących obowiązków: 
- kancelaryjno-biurowa obsługa Wydziału Prawa i Administracji;
- obsługa Zintegrowanego Systemu Informatycznego obowiązującego na US;

- obsługa strony internetowej na platformie WordPress (umieszczanie ogłoszeń, wysyłanie        newslettera, redagowanie treści);
- obsługa nauczycieli akademickich; 

- przygotowywanie rozkładów zajęć dydaktycznych;

- ustalanie harmonogramów sesji egzaminacyjnych;
- zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów i informacji;
- przygotowywanie i obsługa uroczystości; 
- przyjmowanie i obsługa interesantów.

 

Niezbędne wymagania minimalne:
- wykształcenie wyższe magisterskie;
- biegła znajomość języka obcego (preferowana znajomość języka angielskiego lub hiszpańskiego);

- doświadczenie w pracy związane z obsługą interesantów;

- znajomość zagadnień z zakresu podstaw technologii, obsługi stron internetowych;
- dobra znajomość obsługi komputera oraz programów pakietu MS Office;
- wysokie umiejętności interpersonalne.



Wymagania dodatkowe:
- znajomość innych języków obcych;
- doświadczenie w pracy w biurze, przy obsłudze administracyjnej;
- dobra organizacja pracy;
- samodzielność i dokładność w działaniu;
- odpowiedzialność za powierzone zadania;
- umiejętność pracy pod presją czasu.

 

Niezbędne dokumenty konkursowe:
- CV;
- list motywacyjny;
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie wyższe;
- kopie dokumentów o posiadanych umiejętnościach, uprawnieniach i kwalifikacjach;
- zgoda kandydata na przetwarzanie przez Uniwersytet Szczeciński danych osobowych związanych z przeprowadzanym naborem na stanowisko referenta w Sekcji ds. Kształcenia.



Powyższe dokumenty rekrutacyjne należy składać na adres e-mail: henryka.kosciow@usz.edu.pl w terminie do dnia 18 września 2020 r. z dopiskiem w temacie wiadomości mailowej: „Nabór – referent – Sekcja ds. Kształcenia".



Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu z wybranymi ka

Tag

Powiadom znajomego