Inspektor ds. technicznych w branży elektrycznej/energetycznej w Uniwersytecie Szczecińskim
Uniwersytet Szczeciński zatrudni: Inspektora ds. technicznych w branży elektrycznej/energetycznej
Do głównych zadań pracownika będzie należało wykonywanie następujących obowiązków m.in:
1. Organizowanie okresowych przeglądów stanu technicznego budynków, ich instalacji i urządzeń oraz ustalanie potrzeb remontowych.
2. Przygotowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej.
3. Wykonywanie kosztorysów inwestorskich.
4. Sprawowanie Nadzoru Inwestorskiego nad prawidłowym prowadzeniem wykonawstwa i rozliczanie robót.
5. Rozliczanie finansowo-rzeczowe prac remontowo-modernizacyjnych obiektów i urządzeń.
6. Analiza realizacji planów remontów i konserwacji oraz przekładanie odpowiednich wniosków co do sposobu ich realizacji pod względem jakości i terminowości.
7. Nadzór nad realizacją obsługi i konserwacji wykonywanej przez firmy zewnętrzne.
8. Weryfikacja rozliczeń wykonawstwa robót.
9. Kompletowanie oraz przechowywanie dokumentacji technicznej wszystkich obiektów uczelni.
10. Zapewnienie właściwych warunków zabezpieczenia ppoż. nowo projektowanych obiektów, a także remontowanych obiektów, urządzeń i instalacji.
11. Współudział w rozliczaniu inwestycji.
12. Rozliczanie i opisywanie faktur za energię.
13. Koordynacja prac remontowych prowadzonych na obiektach Uniwersytetu Szczecińskiego.
14. Prowadzenie ofertowania na prace niewymagające stosowania procedury zamówień publicznych.
15. Kontrola nad realizacją usunięcia wad i usterek wyszczególnionych w protokołach końcowych odbioru robót.
16. Współpraca z Kierownikami obiektów.
Warunki pracy na danym stanowisku:
Samodzielność, praca przy komputerze, dobra organizacja, umiejętność wykonywania zadań pod presją czasu, komunikatywność, umiejętność podejmowania prawidłowych działań logistycznych przy współpracy z wykonawcami, rzetelność, sumienność i odpowiedzialność za powierzone zadania.
Niezbędne wymagania:
1. Obywatelstwo polskie.
2. Wykształcenie wyższe techniczne w zakresie branży elektrycznej.
3. Znajomość obsługi urządzeń biurowych oraz komputera.
4. Umiejętność tworzenia, edycji i drukowania w programie AutoCad lub innym podobnym.
5. Kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw publicznych.
6. Staż pracy min. 2 lata.
7. Kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
8. Posiadanie zaświadczenia kwalifikacji D powyżej 1kV
Wymagania dodatkowe:
1. Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej.
2. Umiejętność kosztorysowania.
3. Praktyka na podobnym stanowisku.
Wymagane dokumenty:
1. CV i list motywacyjny.
2. Kopie/skany dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje zawodowe.
3. Kopie/skany innych dokumentów o posiadanych umiejętnościach.
4. Zgoda kandydata na przetwarzanie przez Uniwersytet Szczeciński danych osobowych związanych z przeprowadzanym naborem na stanowisko Inspektora ds. technicznych w branży elektrycznej/energetycznej, złożoną na formularzu dostępnym do pobrania pod linkiem: Rodo – kandydat do pracy – zgoda na przetwarzanie danych osobowych i klauzula informacyjna.
Podanie należy składać w terminie do dnia 08.08.2022 r. drogą elektroniczną na adres: kanclerz@usz.edu.pl lub drogą korespondencyjną na adres:
Uniwersytet Szczeciński
Sekretariat Kanclerza
al. Papieża Jana Pawła II 31
70-453 Szczecin