W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Uniwersytet Szczeciński

al. Papieża Jana Pawła II 22a

70-453 Szczecin

rektorat@usz.edu.pl


Tel.: +48 91 444 1172
Fax: +48 91 444 1174

Starszy referent (konsultant/-ka ds. administracyjnych z punktem obsługi interesariuszy) przy projekcie MAXImUS dostępności

Wybrany kandydat: Patrycja Bałszan

 

OGŁOSZENIE

OFERTA PRACY 

w ramach projektu


MAXImUS dostępności”  POWR.03.05.00-00-A031/20 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych Oś III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014 – 2020.
 

Uniwersytet Szczeciński poszukuje pracownika na stanowisko: starszy referent (konsultant/-ka ds. administracyjnych z punktem obsługi interesariuszy) 


 

WYMIAR ETATU: 1 etat (umowa na czas określony) 
 

MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY: 

Uniwersytet Szczeciński, Dział Wsparcia Osób z Niepełnosprawnościami

Ul. Kordeckiego 15 , 71-066 Szczecin



 
OPIS ZADAŃ: 

-obsługa interesariuszy przychodzących do Działu Wsparcia Osób Niepełnosprawnościami 

-wsparcie administracyjne  Działu Wsparcia Osób Niepełnosprawnościami

-realizacja procedur i dobrych praktyk obowiązujących w Uniwersytecie Szczecińskim

-obsługa punktu informatycznego dedykowanego osobom z niepełnosprawnością 

-prowadzenie kalendarza spotkań.

 
WYMAGANE KWALIFIKACJE I UMIEJĘTNOŚCI:

-     wyższe wykształcenie

-        znajomość narzędzi pakietu MS Office

-        doświadczenie w pracy z osobami ze szczególnymi potrzebami

-        mile widziana znajomość języka migowego

-        umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, sumienność i empatia 

-        mile widziane doświadczenie zawodowego w pracy z osobami z niepełnosprawnościami;

 
WYMAGANE DOKUMENTY: 

-     skan orzeczenia o niepełnosprawności

-        list motywacyjny

-        życiorys (CV)

-        kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie 

-        kopia dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje zawodowe

-        podpisana Klauzula informacyjna (załącznik nr 1).


TERMIN  I FORMA SKŁADANIA OFERT: 


Wymagane dokumenty należy złożyć w formie elektronicznej do dnia 21.11.2023 r. do godz. 15.00 przesyłając na adres e-mail justyna.markiton-belbart@usz.edu.pl

 
W tytule wiadomości proszę wpisać: starszy referent (konsultant/-ka ds. administracyjnych z punktem obsługi interesariuszy) 

 
Aplikacje, które wpłyną po ww. terminie, przekazane w inny sposób niż za pośrednictwem poczty elektronicznej a takżę aplikacje niekompletne nie będą rozpatrywane.

 

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami, których oferty będą w największym stopniu spełniać wymagania formalne. Uczelnia zastrzega sobie prawo pozostawienia rekrutacji bez rozstrzygnięcia.
 

Tag

Załączniki

Powiadom znajomego