Konserwator w administracji budynków US
Wyniki konkursu: nie rozstrzygnięto
Nabór na stanowisko konserwatora w administracji budynków rejon 03 Uniwersytetu Szczecińskiego .
Forma zatrudnienia: umowa na zastępstwo.
Zakres obowiązków:
1. Kontrola, zgłaszanie i usuwanie bieżących awarii i usterek.
2. Wykonywanie drobnych prac naprawczych, budowlano-montażowych.
3. Prowadzenie przeglądów i konserwacji sprzętów i urządzeń.
4. Kontrola, konserwacja oraz bieżące usuwanie awarii instalacji wodnych, sanitarnych itp.
5. Dbałość o ogólny ład i porządek na terenie obiektu oraz przynależnego do niego terenu, w tym szczególnie:
- codzienne sprzątanie terenu zewnętrznego
- pielęgnacja zieleni.
Wymagania:
co najmniej wykształcenie zasadnicze zawodowe, doświadczenie na podobnym stanowisku, stosowne umiejętności manualne, stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku, konserwatora.
Wskazane posiadanie uprawnień elektrycznych.
Niezbędne dokumenty konkursowe:
• życiorys (CV),
• kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, zdobyte doświadczenie
• zgoda kandydata na przetwarzanie przez Uniwersytet Szczeciński danych osobowych związanych z przeprowadzanym naborem na stanowisko konserwatora do pobrania RODO – kandydat do pracy – zgoda na przetwarzanie danych osobowych i klauzula informacyjna
Oferty prosimy składać:
– drogą elektroniczną na adres e-mail jaroslaw.slowiak@usz.edu.pl w terminie do dnia 22.12.2023 r.
- osobiście pod adresem al. Piastów 40B budynek nr 4 pokój nr 8 w terminie do dnia 22.12.2023 r.
- telefon kontaktowy 91 444 2650.
Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami.