W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Uniwersytet Szczeciński

al. Papieża Jana Pawła II 22a

70-453 Szczecin

rektorat@usz.edu.pl


Tel.: +48 91 444 1172
Fax: +48 91 444 1174

Pismo okólne nr 7/2020

Pismo okólne nr 7/2020

Rektora Uniwersytetu Szczecińskiego z dnia 24.03.2020 r.

w sprawie zasad wypłaty wynagrodzeń za wykonywanie czynności w postępowaniach awansowych


Mając na uwadze art. 184 ustawy z dnia 20 lipca 2018r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t. j. Dz.U. z 2020r., poz. 85 ze zm.) oraz § 9 załącznika do Zarządzenia nr 201/2019 Rektora Uniwersytetu Szczecińskiego z dnia 13 grudnia 2019r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu wynagradzania w Uniwersytecie Szczecińskim, niniejszym ustala się procedurę wypłaty wynagrodzeń dla promotora, promotora pomocniczego, recenzenta i członka komisji habilitacyjnej w postępowaniach awansowych.

1. Wypłata wynagrodzeń za wykonane czynności w ramach postępowań awansowych przez:

  1. pracowników Uniwersytetu Szczecińskiego - dokonywana jest na podstawie wniosku o wypłatę wynagrodzenia (załącznik nr 1). Wniosek o wypłatę wynagrodzenia sporządzony przez Instytut prowadzący postępowanie awansowe, podpisany przez Dyrektora Instytutu i zatwierdzony przez Prorektora ds. Nauki, kierowany jest do Działu Płac w celu jego realizacji. Do wniosku należy dołączyć Uchwałę Rady Naukowej Instytutu lub Uchwałę dawnej Rady Wydziału o powołaniu komisji w postępowaniu awansowym;
  2. osoby niebędące pracownikami Uniwersytetu Szczecińskiego - dokonywana jest na podstawie umowy cywilnoprawnej, na zasadach określonych w zarządzeniu nr 140/2019 Rektora Uniwersytetu Szczecińskiego z dnia 01 października 2019 r. w sprawie wprowadzenia w życie zasad i trybu zawierania i rozliczania umów zlecenia i umów o dzieło. Do umowy należy dołączyć Uchwałę Rady Naukowej Instytutu lub Uchwałę dawnej Rady Wydziału o powołaniu komisji w postępowaniu awansowym.

2. Źródła finansowania wynagrodzeń wypłacanych dla:

  1. pracowników uczelni oraz osób niebędących pracownikami uczelni w postępowaniach awansowych pracowników Uniwersytetu Szczecińskiego stanowi subwencja z budżetu państwa (ewidencja ze źródłem finansowania 11),
  2. pracowników uczelni oraz osób niebędących pracownikami uczelni w postępowaniach awansowych osób niebędących pracownikami Uniwersytetu Szczecińskiego stanowią środki zewnętrzne (ewidencja ze źródłem finansowania 19).

3. Wnioski o wypłatę wynagrodzenia należy składać do Działu Płac do 15. dnia każdego miesiąca. Jeżeli 15 dzień danego miesiąca przypada na dzień wolny od pracy, wówczas wnioski należy składać w pierwszym dniu roboczym następującym po tej dacie. Złożenie wniosku o wypłatę wynagrodzenia finansowanego ze środków zewnętrznych, których dostępność nie zostanie potwierdzona przez Sekcję Księgowości, nastąpi po wpływie środków finansowych na rachunek bankowy uczelni.

Tag

Załączniki

Powiadom znajomego