W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Uniwersytet Szczeciński

al. Papieża Jana Pawła II 22a

70-453 Szczecin

rektorat@usz.edu.pl


Tel.: +48 91 444 1172
Fax: +48 91 444 1174

Program studiów dla kierunku branding miast i regionów II stopnia, studia stacjonarne i niestacjonarne, rok akademicki 2023/2024

Program studiów dla kierunku branding miast i regionów II stopnia, studia stacjonarne i niestacjonarne, rok akademicki 2023/2024

Rocznik, od którego obowiązuje: 2023/2024
Dyscyplina wiodąca: geografia społeczno-ekonomiczna i gospodarka przestrzenna
Nazwa kierunku: branding miast i regionów
Stopień: studia II stopnia
Profil kształcenia: ogólnoakademicki
Forma studiów: stacjonarne, niestacjonarne 
Liczba semestrów: studia stacjonarne - 4
                               studia niestacjonarne - 4
Liczba punktów ECTS do ukończenia studiów: 120


Uchwała wprowadzająca:
Uchwała nr 23/2023 z dn. 30.03.2023 w sprawie ustalenia programu studiów dla kierunków prowadzonych w Uniwersytecie Szczecińskim

Tag

Załączniki

Powiadom znajomego