Uniwersytet Szczeciński ogłasza nabór na stanowisko: specjalista w Sekretariacie w Biurze Rektora.
Nazwa stanowiska: specjalista
Wymiar: 1 etat
Zatrudnienie: umowa o pracę
Termin składania podań: 14.10.2021 r.
Miejsce wykonywania pracy: Sekretariat w Biurze Rektora Uniwersytetu Szczecińskiego
Wymagania:
- wykształcenie wyższe,
- doświadczenie zawodowe: minimum 6 lat stażu pracy,
- doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z obsługą sekretariatu,
- dobra znajomość języka angielskiego lub niemieckiego,
- umiejętności obsługi programów pakietu Office,
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
- bardzo dobra organizacja pracy własnej,
- zaangażowanie i inicjatywa własna w działaniu,
- odpowiedzialność, dokładność oraz skrupulatność,
- umiejętność komunikacji i współpracy,
- wysoka kultura osobista.
Wymagane dokumenty:
- kopie/skany dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje zawodowe,
- CV,
- list motywacyjny,
- kopie/skany innych dokumentów o posiadanych umiejętnościach,
- zgoda osoby przystępującej do naboru na przetwarzanie przez Uniwersytet Szczeciński danych osobowych związanych z przeprowadzanym naborem na stanowisko specjalisty złożoną na formularzu dostępnym do pobrania pod linkiem: Rodo – kandydat do pracy – zgoda na przetwarzanie danych osobowych i klauzula informacyjna
Dokumenty dodatkowe:
- referencje z dotychczasowych miejsc pracy (jeżeli osoba takie posiada).
Oferty prosimy składać:
- drogą elektroniczną na adres e-mail: rektorat@usz.edu.pl (w tytule maila prosimy wpisać: PRACA SEKRETARIAT BIURO REKTORA) w nieprzekraczalnym terminie do dnia 14.10.2021 r.
Uczelnia zastrzega sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami przystępującymi do naboru.
Bliższe informacje dotyczące w/w naboru można uzyskać pod nr telefonu: Biuro Rektora – 91 444 11 93