W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Uniwersytet Szczeciński

al. Papieża Jana Pawła II 22a

70-453 Szczecin

rektorat@usz.edu.pl


Tel.: +48 91 444 1172
Fax: +48 91 444 1174

Starszy referent w Dziale Zamówień Publicznych US.

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Stanowisko Starszy referent w Dziale Zamówień Publicznych US.
Miejsce pracy Uniwersytet Szczeciński
Termin składania ofert
Miejsce składania ofert Sekretariat Kanclerza US w Szczecinie, Aleja Papieża Jana Pawła II 31, pok. 109,drogą elektroniczną na adres: sekretariat.kanclerza@univ.szczecin.pl  
Status w trakcie rozstrzygania

Uniwersytet Szczeciński poszukuje osoby do pracy na stanowisko – starszy referent 
w Dziale Zamówień Publicznych US.

Zakres obowiązków:

·     Przygotowywanie i przeprowadzanie procedur przetargowych.

·     Przygotowywanie korespondencji z wykonawcami biorącymi udział w postępowaniu.

·     Organizowanie pracy komisji przetargowych.

·     Współpraca z Działem Prawnym.

·     Przygotowywanie umów.

·     Bieżąca współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi/komórkami merytorycznymi Uniwersytetu Szczecińskiego.

·     Przygotowywanie bieżących dokumentów do archiwizacji.

·     Wnioskowanie do Działu Księgowości o zwolnienie wadium;

·     Potwierdzanie zgodności zawieranych umów z ustawą Prawo Zamówień Publicznych.

·     Udział w kontrolach zamówień publicznych dotyczących udzielanych w ramach projektu.  

·     Identyfikowanie ryzyk wynikających z niezgodności z przepisami dotyczącymi zamówień publicznych.

·     Udzielanie rzetelnych informacji na temat przepisów związanych z udzielaniem zamówień publicznych.

Wymagania:

·        wykształcenie wyższe;

·        mile widziane doświadczenie w przeprowadzaniu postępowań o udzielanie zamówień publicznych  na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych;

·        praca na podobnym stanowisku;

·        wysoka kultura osobista, komunikatywność i umiejętność efektywnej pracy w zespole;

·        wysoka motywacja do pracy, kreatywność, zdolności organizacyjne, samodzielność 
i inicjatywa;

·        umiejętność kreatywnego myślenia i rozwiązywania problemów;

·        umiejętność pracy pod presją czasu;

·        odpowiedzialność, sumienność i dokładność;

·        gotowość do podnoszenia kwalifikacji.

Oferujemy:

stabilne zatrudnienie (umowa o pracę);
pełny wymiar etatu;
możliwość rozwoju i samorealizacji; dodatkowe szkolenia oraz zdobywanie cennego doświadczenia w pracy;
uczestnictwo w szkoleniach;
miłą atmosferę pracy.
Wymagane dokumenty:

kopie/skany dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje zawodowe,
CV,
list motywacyjny,
zgoda kandydata na przetwarzanie przez Uniwersytet Szczeciński danych osobowych związanych z przeprowadzanym naborem złożoną na formularzu dostępnym do pobrania pod linkiem : RODO – kandydat do pracy- zgoda na przetwarzanie danych osobowych i klauzula informacyjna
Uczelnia zastrzega sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.

Oferty należy składać w sekretariacie Kanclerza US w Szczecinie, Aleja Papieża Jana Pawła II 31, pok. 109, bądź drogą elektroniczną na adres: sekretariat.kanclerza@univ.szczecin.pl  
w terminie do 29.10.2021 r.

Bliższe informacje dotyczące w/w naboru można uzyskać pod nr telefonu:
Dział Zamówień Publicznych  US – 91 444 11 51

Tag

Powiadom znajomego